FANDOM

Promień Y - Niedawno odkryty przez naukowca Leonardo_PL promień o dziwnych właściwościach. Powoduje on wzrost lub przemianę substancji.

Zastosowania i właściwościEdytuj

2011-09-28 21.43.43.png

Brzoza poddana promieniowi Y.

Promień Y pozwala na szybki wzrost większości gatunków drzew i grzybów do nadnaturalnych rozmiarów. Pozwala to na szybkie zdobycie dużej ilości drewna, np. poprzez promieniowanie sadzonki. Promieniowaniu podlegają także deski - po procesie szybko formują coś na kształt drzewa. Dodatkowo, promień Y może zamienic kamień w złoto, jednak proces ten jest niebezpieczny, i może doprowadzic do cofnięcia w czasie, a przez to paradoksu i usunięcia wszechświata. Z pamiętnika naukowca:

"Rok 1210 10.11"

Templariusze mają mnie Odnaleźli mnie nawet po ukryciu się pośród miast Śródziemia. Muszę użyć promieni Y, chociaż są niedopracowane. To jedyna szansa"

"Rok 1211 20.03

Od ostatniego użycia promieni Y miną rok, templariusze nie odnaleźli mnie. A promień Y wywyołał dziwną reakcję w skutek której stałem się kobietą..."

"Rok 1214 11.12

A niech to znowu mnie odnaleźli muszę jeszcze raz użyć promini Y tylko jaki będzie tego skutek.."

"Rok 2050 03.04

Promienie Y przeniosły mnie w czasię o tysiąc lat.."

"Rok 2054 11.09

Podczas testów promieni Y na koniach zdażył się wypadek promienie Y trafiły klacz i mnie. Narazie nic się nie dzieje, ale mam złe przeczucia."

"Rok 2054 15.09Ten artykuł to tylko zalążek artykułu! Jeśli możesz, rozbuduj to hasło.

"I stało się zamieniłem się w kucyka na skutek działania promieni Y, chyba musimy jeszcze je dopracować."

Więcej z Fandomu

Losowa wiki