FANDOM

Rok 2057.

Wielka metropolia Dominae przoduje w badaniach naukowych. Miedzy innymi kontrola pogody i odkrycie tajemniczych promieni Y. Mieszkała tam elita kontynentu, lecz wiele przeciwności losu powoduje, że w mieści żyje się coraz trudniej. Najgorsze jest to, że wierza pogodowa zaczeła szfankować. Miasto ogarnia chaos. Na prowincjach też nie jest wesoło nowe miasta zaczynają toczyć ze sobą walki. Zaczyna brakować drewna i surowców naturalnych. Naszczęście Dominae jest najbezpieczniejszym miastem. Badania nad promieniami Y pozwalają na szybki wzrost drzew, i zdobycie surowców naturalnych, dzięki czemu miasto jest dosyc stabilne. Lecz ten luksus nie jest tani. Poza miastem jest jednak gorzej - świat cofa się w rozwoju, zaczynają dominować pierwotne prawa natury. Czy to początek III wojny światowej? Być może. Lecz ty możesz dzisiaj to zmienić opowiedz się za ładem i pokojem, lub za chaosem i wojną. Sam wybierz swoją drogę. Losy kontynentu zależą od ciebie. Lecz elita nie może się mieszać poniewaz ma sama zbyt wielkie problemy.

Nowy świat pełen niebespieczeństw nowoczesności czeka na ciebie!

Więcej z Fandomu

Losowa wiki